Enjoy a wholesome experience with a dreamy and original visual style.
Flow with Naiad across a mysterious river and interact with its fauna and flora to discover little secrets.
A journey in 16 episodes that will take you through beautiful and strange places like a deep forest, a dark cave, a joyful creek, a calm lake, and more... until you reach the sea.