Myth or Reality: Fairy Lands Collector's Edition
But what is it, what does it want, and most importantly, who is hiding the truth behind the mystery of the fairies?
The only way to find out for yourself is to sharpen your wits and prepare for a magical mystery that will put your skills to the test in this all-new Hidden-Object Puzzle Adventure game!