Mystic Gate
This roguelike dungeon exploration bullet hell puts your reflexes to the test in random dungeons that keep you guessing!
A mysterious gate has opened on earth. It is said that those willing to challenge themselves through the tests of the gate will be rewarded with a granted wish.
A mere mortal and his robot companion discover this gate of the gods on their journey together.
This wanderer and his robot friend step up to the challenge, how will they fare against the trials of the gods?!
With changing dungeon layouts, randomly positioned enemies and loot players get a unique & intense experience that’s never the same twice!