Murder Is Game Over: Deal Killer
Join Detective Guy and his trusty sidekick Cleo the clue-sniffing dog as they investigate the sudden and shocking death of a powerful video game publishing executive.
Holed up inside an isolated Alpine hotel during a treacherous blizzard, our detective must search for clues, interview suspects, solve the mystery, and bring the guilty party to justice.
Can Guy and Cleo crack this chilling case and then still find time to enjoy their vacation?