Moving Houses
There comes a time in everyone’s life when they must leave their home behind and find another. Now in Moving Houses, it's your turn… whether you really want to leave or not. Enjoy a silly physics-based game about moving on as you box up your life while immersed in casual comfy gameplay and the instant gratification of task-based gamification of packing chores. Be neat, be careful or be a chaos goblin. The choice is yours!