Moe Waifu H Genius
Meet 5 lovely female maidens and impress them with your rhythm and memory skills! Moe Waifu H Genius is a simple and addictive action puzzler where your goal is to memorize sequences as icons are activated on-screen, then replay the sequence in matching order. Execute sequences correctly, and you’ll earn the hearts of your beautiful companions! There are 15 stages to master, each with multiple rounds of gradually increasing challenge.