Mizuchi
As punishment for a crime she did not commit, Linh was left bound at the bottom of a snake pit.
Her only hope lies in a mysterious entity, who offers help in exchange for her soul. With no other choice, Linh accepts, stepping into a world where nothing is as it seems.
Rescued from death by the enigmatic and alluring Ai, Linh is thrust into a conflict of heart and soul. On one side, Ai, the beautiful temptress, and on the other, Jinhai, a clever wanderer who promises Linh her freedom. Caught between passion, survival, and mystery, Linh must navigate her feelings and make choices that will shape her destiny.
Who truly has Linh's best interests at heart? Will she discover the strength to change her own fate?
Journey with Linh as she is forced to question her understanding of life, happiness, and what it means to be human. Each decision matters in this tale about identity, friendship, love and loss.
Romance Routes: Choose between two emotional and complex relationships that evolve at their own pace.
Branching Storylines & Meaningful Choices: Explore multiple paths where every decision shapes Linh’s fate. Will you follow your heart or choose a path of freedom?
Five Unique Endings: Discover all five endings, each one filled with twists and emotional payoffs, based on your choices throughout the story.
Stunning Artwork: Dive into beautifully illustrated CGs and backgrounds that bring Linh’s world to life.
Original Soundtrack: An immersive, emotionally resonant soundtrack that sets the tone for every moment.
Bonus Content: Unlock extras such as a music player, CG gallery, and detailed character profiles to deepen your experience.