Mini Market Design is a creative sandbox game where you can design and decorate your very own mini market. With 8 unique store layouts, you have the freedom to create the perfect shopping experience—arrange shelves, add stylish displays, and choose decorations that suit your vision.
Explore around 510 different furniture and decor items, and set the mood with beautiful wallpapers and flooring. Enjoy 9 floor styles and 18 wallpaper patterns right from the start, and expand your options to 18 floor styles and 27 wallpaper patterns with DLC. Whether you’re new to design games or a decorating pro, Mini Market Design is your chance to let your creativity run free!