Mighty Morphin Power Rangers: Rita's Rewind
In Mighty Morphin Power Rangers: Rita's Rewind, the team faces off against a robotic reincarnation of the Power Rangers' long-time nemesis. Robo Rita has conjured a portal to send herself back in time so she can finally vanquish the Power Rangers by forming an alliance with her younger self. Working together, Robo Rita and Rita Repulsa rewind, rewrite, and remix the past in an attempt to stop the very formation of the Power Rangers, altering the course of history.
Will the two Ritas and their army of monstrous enemies from across the MMPR timeline finally succeed in destroying the Power Rangers? Or will these teenagers with attitude learn to work together and counter this catastrophic chronological collaboration?