Mekabolt
Players take the role of a theme park technician that needs to collect batteries to repair the haywire robots. With your handy Mekabolt, use the out of control robots to your advantage to overcome obstacles and obtain the batteries across 100 puzzle platforming challenges.
Shoot your trusty Mekabolt to deactivate the robots, use them as platforms, ride them to new heights, and burn pesky underbrush to reach the battery at the end of the stage.