You’ll need strategy and precision to clear each level full of malicious hoodlums toting bats, knives, guns, and other arms.
Pick up the weapons of fallen enemies and use them to your advantage. Investigate a dangerous gang hideout, shut down an insidious drug-selling operation, and get your revenge against the notorious criminals responsible.