Mastho is Together
Action platforming as a sugar-free marshmallow can still be super-sweet! Mastho is Together features precision platforming challenges in which you guide the squishy white protagonist Mastho through obstacles in wholesome side-scrolling style. Jump and air dash your way through puzzle stages with pixel-perfect collision and no HUD to clutter the screen! The focus is entirely on gameplay.
Balancing minimalistic visuals with abstract aesthetics, Mastho is Together gets right to the point with no menus and no loading. Respawn immediately upon death, try again as many times as it takes, and relax to a light and rhythmic soundtrack across 40 lovingly crafted levels of increasing difficulty. Can you help Mastho along his path to pure healthy sweetness?