Masters Bowling
Experience the thrill of bowling like never before! Step into the ultimate bowling arena designed for endless fun with friends and family. Enjoy local multiplayer action with up to 4 players, creating unforgettable moments and friendly competition.
Play single matches for quick fun or compete in exciting tournaments to prove your bowling mastery. Challenge your friends directly or take on the device with 3 distinct AI difficulty levels—ideal for both beginners and experienced bowlers. Immerse yourself in an authentic bowling atmosphere, with this true-physics simulation featuring realistic sound effects recorded in genuine bowling alleys, bringing each throw vividly to life.
Play solo or gather your crew, choose your favourite bowling ball, and let the good times roll!