Master Of Bow
Step into the world of archery where precision and skill are your greatest allies. In Master of Bow, take on the role of a master archer and challenge yourself to hit a variety of targets—from straw big targets and wooden smaller moving targets to flying balloons and mannequins.
Traverse through 25 exciting levels, each set in breathtaking environments like enchanted forests, frozen lakes, and autumnal woods. Each stage brings new challenges and types of targets that will test your aim and timing.
With a set number of arrows in each level, every shot counts. Can you hit every target and pass the level before running out of arrows? Strategy and precision are key to success.
Prove your archery skills and conquer all 25 levels. The journey won’t be easy, but only the best will rise to become the ultimate Master of Bow! Will you be one of them?