MINI HOCKEY CUP
Welcome to the Mini Hockey Cup, where only the best rise to the top! Battle your way through 4 competitive leagues and prove your skills in 3 challenging tournaments. Customize your strategy by upgrading formations and improving your team’s performance in the shop. Every match brings you closer to glory—will you lead your team to victory and claim the championship? Lace up your skates and hit the ice!