▼STORY
The TOKIMEKI-filled days that you spent with the 12 members of the Nijigasaki High School Idol Club.
You loved and cherished all of those sparkling moments, each of which shone like a rainbow.
But then, all of those irreplaceable memories suddenly slip away from your mind, lost.
"They were so bright and warm, truly irreplaceable... But now, I doubt that I'll ever hold them again..."
The curtain rises on the story of you and the 12 members searching for the missing pieces of that TOKIMEKI!