Lost in Random: The Eternal Die
Lost in Random: The Eternal Die blends dynamic real-time action, tactical combat, and risk-reward dice mechanics for thrilling second-to-second battles.
Unravel an original stand-alone story as Queen Aleksandra, the once great ruler of Random on a mission for vengeance and redemption.
Wield an arsenal of four unique weapons, unleash powerful card-based abilities, harness elemental relics and strategically roll your trusted die-companion, Fortune, to shift the tide of battle. Or take on high-stakes wager games where the right roll could lead to incredible rewards… or crushing consequences.
With alternative endings to discover and a fully voiced cast of quirky characters, The Eternal Die invites you back into the world of Random for another unforgettable chapter.
Get up to 4 days of Early Access to Lost in Random: The Eternal Die before its official launch.
This limited-time offer is only available until launch day, 17 June 2025 (19:00 CEST)!
Step into the dice-rolled chaos of Lost in Random: The Eternal Die like never before with the Fortune Edition, featuring the beloved dark fantasy roguelite adventure alongside two exclusive new cosmetic sets in the Wardrobe Expansion.
Trapped within the Black Die by the sinister Mare the Knight, Queen Aleksandra must battle through an ever-shifting nightmare using her wits, combat skills, and a sprinkling of luck. With the fate of Random hanging in the balance, she and her living die-companion, Fortune, must turn the odds in their favour to escape the nightmare realm.