LootLite
Dragons steal everything they find... This is something that the new inhabitants of this peculiar peninsula discover as soon as they arrive.
LootLite is a roguelike-arcade in which you can choose between seven different heroes to fight against the enemy hordes and try to recover the stolen treasures. Travel through a huge peninsula with different levels full of secrets, hidden paths and all kinds of weapons.