Lone Fungus
Lone Fungus is a true Metroidvania set in a world built by mushrooms where you play as the last mushroom alive. Explore an ancient world, acquire new abilities and discover secrets!
Explore ten distinct areas, each with its own unique set of challenges. Uncover secrets and well deserved rewards in the form of Relics, Emblems and Upgrades. You will need all the attacks skills, Emblem powers and magic you can get your fungi hands on as you fight and parry your way through tons of enemies including 33 boss fights!