Linea: An Innerlight Game
Linea is a beautiful game all about discovery, where narrative & puzzles meld together. Follow the flow of light & help each character as they journey through their own unique stories. With every puzzle you complete, a new line of dialogue will open up to progress further in the heartwarming story. Each new story is completely unique from the last, with its own locations, characters and dialogues to explore in 14 different languages.