Land of Mushrooms
Combine a delightful array of mushrooms, from the elegant Parasol to the flavorful Chanterelle, as you skillfully drop them into the pot.
Connect identical mushrooms to watch them blossom into magnificent, larger fungi. But beware of obstacles like bombs and discover the magic of the rainbow mushroom, enabling connections with any mushroom.
This is a casual game where players are tasked with merging mushrooms to create larger and more enchanting fungi. The goal is to keep the pot from overflowing while navigating around obstacles and using special items to your advantage.
Can you keep the pot overflowing with joy or let a mushroom spill? It's time to blend, merge, and cultivate your mushroom masterpiece!