LOST BUBBLES: Sweet mates
Control the soap, move, and dash to get to the soap holder. However, each time the soap is moved, its durability is reduced by friction with the floor. Please reach the soap holder before it loses its durability.
Online multiplayer: There are quick matches and friend matches, both of which you are free to enter and exit at any time. In Quick Match, soaps from all over the world are trying to reach the soap holder at their own pace. In Friend Match, you can easily play with specific friends only by using one keyword. Up to 10 players can play together. Of course, you can also play alone.
There is proof of life: Even when the soap wears itself out and ends its life, there will remain proof of your life (recovery items).
There is a towel somewhere on the stage. If you finish with a towel, your reputation will be high.
Growth System: Depending on the distance you move, your soap will become more and more durable and tougher.
Checkpoint: Touch a checkpoint to respawn from it at any time. However, you will lose some life when you respawn.