Koi-Koi Japan
Koi-Koi is a classic Japanese card game with bright graphics, an intuitive interface. Test your luck and strategic fortitute in this traditional Japanese game.
Two players compete to complete Yaku matches using cards in your hand and on the field to earn points.
Once a set has been completed, the player can end the match and cash their points or they can choose to continue (calling Koi-Koi) risking it all to double their points.
The cards with floral and animal designs evoke a sense of "wabi sabi," a uniquely Japanese aesthetic. Combined with elegant music, you'll be treated to an authentic Japanese traditional game.
Travel all over Japan and unlock beautiful postcards of the landmarks in the region. You can view the unlocked postcards at any time in the Gallery.
Earn points to keep your position in Ranked matches, casual Quick Match with online or with friends to hone your skills.
Optimized for Hanafuda beginners "Assitance mode" highlights card matches during single player for fast and easy decision making.