How to play
The aim is to loot valuable gold and priceless gems from an enigmatic Egyptian Pyramid, guarded by the infuriated Pharaoh. With over 70 intricate levels to navigate, you will face numerous challenges and unravel ancient secrets in your quest to reign supreme.
Guide your thief using simple touch-based controls. Tap and slide across your device screen to move around, avoid guards and traps, and find treasure. Progress through each level by successfully navigating the pyramid's labyrinthine corridors, stealing treasure and evading capture. The occasional puzzle deepens your engagement with this challenging escape game.
Always keep a close eye on patrolling Pharaoh's Guard to evade capture. Remember: timing is key in bypassing traps. Use the game's puzzle elements to outsmart opponents and unlock new paths. Be patient, observe patterns, and plan your route carefully for a successful heist.