Kill The Crows
"Kill The Crows" is a fast-paced top-down arena shooter set in the twisted western world. A gunslinger burning with vengeance steps into the ruins of a forsaken town, ready to face death. Prepare for one-shot, one-kill gunfights using classic revolvers and fanning techniques. A mistake means death, and death is inevitable.