Why do humans “read the air“?
Let's Consider It with innocence while looking back on various events that everyone must have experienced in their childhood.
The basic rule of deciding what to do in situations by moving the red object on the screen is the same.
After playing all the questions, your "ability to read the atmosphere" will be diagnosed.