Get your friends and family together to let loose on Just Dance! Whether you want to take the party to a whole new level, exercise while having fun, or create special family moments, Just Dance 2025 Edition has something for everyone, with 40 hot new songs.
Want to keep the party going? Subscribe to Just Dance+ and dance to hundreds of songs all year!
Take part in themed seasonal events year-round with new and exciting songs, a dedicated progression track, and new rewards.
Start your own fitness routine and exercise while having fun in Workout mode. Keep yourself motivated by tracking calories burnt and time spent dancing.
Regardless of if you or your friends own Just Dance 2023 Edition, Just Dance 2024 Edition, or Just Dance 2025 Edition, all players are connected on the same platform. If you own several editions, all content is together in the same place!