It adds new gamemodes, better graphics and finally local and online multiplayer!
"Jewel Fever 3" is the much improved successor to the highly succesful "Jewel Fever 2" which is played by millions of people.
It adds new gamemodes, better graphics and finally local and online multiplayer!