Jetpack Kiwi
Jetpack Kiwi is a classic 2D side-scrolling shoot ‘em up game featuring 20 challenging levels, endless hordes of enemy spaceships, and 5 epic bosses.
The aliens have arrived and they’re up to no good. Only you can stop the aliens and their thirst for conquest.
Choose between multiple characters to play, each one with a unique special attack ability. Complete the game in single player mode, or with a friend in local co-op multiplayer.Let the battle begin!