Island Survival: Craft, Build, Grow
"Island Survival: Craft, Build, Grow" transports you to a remote, uninhabited island in the Atlantic Ocean. After a devastating shipwreck, you find yourself stranded on this isolated landmass with only your wits and survival skills to rely on.
Can you conquer the challenges of "Island Survival: Craft, Build, Grow" and find your way back to civilization?