IGS Classic Arcade Collection
A collection of 8 IGS classic popular arcade games has made its debut, allowing players to recall their childhood memories!
The collection includes multiple series of "Knights of Valour" games, and all support online multiplayer warfare. It also includes popular arcade games such as "Oriental Legend" and "Martial Masters".
The original game content has been completely preserved, and the plot experienced on the arcade machine has been reproduced again!
Players can choose up to 4 players to compete online, work together with your friends to overcome BOSS!
At the same time, you can also join the "qualifying competition" in the game and compete with players from all over the world!
The games in this collection include difficulty options, allowing even novices to quickly get started!
At the same time, you can also use the function of saving/loading anywhere, allowing players to challenge again everywhere!