I am an Air Traffic Controller AIRPORT HERO Centrair 20TH ANNIVERSARY
Take on the challenge of air traffic control with the limited conditions of a single runway!
Despite this simple airport, the difficulty level as an air traffic control game is top-tier, with many challenging elements throughout the entire scenario!
For fans of 'I am an Air Traffic Controller Airport Hero,' be sure to take on the highly anticipated Centrair, which offers a particularly challenging experience!
To celebrate the 20th anniversary of its opening, special gameplay elements have been included!
In the game, this bus tour is realistically recreated, giving you the chance to areas typically off-limits and see aircraft approaching up close, anytime you like!
We also have the 'Centrair Archive' where you can learn about the airport facilities, so be sure to enjoy all that Centrair has to offer!