HunterX: code name T
To hunt devils... and to find himself... he embarks on a fateful adventure through a crack in the world.
Forge your own path and explore an ever-greater world that straddles the past and future!
Experience more sophisticated and stylish combat with weapon-specific actions, dodges, guards, parries, and counterattacks.
Collect over 190 different items to identify enemy weaknesses and attack strategically.