How to Sing to Open Your Heart Remastered
The half-cat half-human princess, Myana, who was previously a side character, is now our new heroine.
Princess Myana loves to sing, and believes she can make her people happy with her song.
This time, she visits the human's country "Eroolia" as the leader of "Laarz", the country of cat people.
Relations between humans and luccretias have never been good, and Princess Myana experiences it herself in Eroolia.
Or as the imperial guard captain, Ludovic, argues, is it better to completely cut off ties between the two countries?