Hot Rod Mayhem
Start your engines, gearheads - it's time for Hot Rod Mayhem! Prove yourself as the ultimate little racer by putting your speed and swerving skills to the test in wild races and one-of-a-kind trials! Use perilous pick-ups, like the tricky Marble or the Homing Dart, to leave your opponents in the dust!