Hole io & Helix Jump
Hole io - Grow by swallowing everything in front of you, whether it be garbage cans, fire hydrants or cars. Get large enough to consume even bigger objects or other players. Eat until nothing and no one is standing in your way!
Helix Jump - Blast your way through helix platforms, smash, bump and bounce to reach the end! Your ball drops like a brick through colorful helix platforms that block its descent, but if you hit a red spot, it's over! Your ball shatters to pieces and you have to start your fall all over again.