Hit Back
Hit Back is an intense sword-fighting showdown where precision and timing are the keys to victory. Grab your sword, step into the arena, and prepare for battle! Strike the ball with perfect timing to send it hurtling toward your opponent—but stay sharp, because it’s coming right back! As the rally speeds up, land perfect hits to unleash even more power and overwhelm your enemy.
Compete in thrilling tournaments, starting from the quarterfinals and fighting your way to the ultimate championship. Earn wins and collect coins to rank up and unlock a collection of 50 unique swords. Do you have what it takes to become the Hit Back King?