Hidden Through Time 2: Discovery
Hidden Through Time 2: Discovery is a cozy hidden object game that has you searching for hidden objects in hand-drawn, interactive landscapes. Ignite your imagination, unleash your inner artist with the editor and share your masterpieces with the world!
Dive into three captivating eras: Victorian elegance, Noir mystery, and Sci-fi wonder. Test your keen eye and unravel the mysteries hidden within each intricate scene. Can you uncover every secret the past (and future) holds?
Unleash your creativity with the map editor! Craft your own worlds filled with wonders and surprises. Select assets from different eras, populate your creation with characters, and watch your imagination come to life.