Help Police: Pull the Pins
Assist the brave policeman who is on a mission to apprehend an escaped criminal. Utilize your intelligence and strategies to pull the right Pins to aid the police in catching him. Along the pursuit, you may encounter Zombies or obstinate thugs. Beware of the traps set by the criminal. Stay vigilant!