Hello Kitty Island Adventure
Explore an open world, meet Hello Kitty and Friends, solve ancient puzzles, cook delicious dishes, customise your avatar and your cabins and so much more.
Jump in with the Deluxe Edition, which includes the Hello Kitty Island Adventure base game and three Deluxe Bundles offering a super-charged start and spectacular Legacy Event items.