Hatchwell
A top-down action RPG set in a day in a town called Hatchwell. While the townspeople are busy preparing for the festival, a series of events will disrupt the preparations. Run around town and help the Mayor investigate different parts near and within Hatchwell and find out what's causing these events, that seem to worsen as the day goes by.