Grapple Dogs: Cosmic Canines
More dogs = more action! Mysterious newcomer Luna joins the adventure, with her weaponry adding exciting new gameplay features to the fray. Alternate between playing as the swingin' hero Pablo and the shoot-first-ask-questions-later anti-hero Luna.
The pettable, adventurous, acrobatic pup Pablo returns, with his trusty grappling hook allowing him to zip across levels and worlds throughout the cosmos, completing tricky challenges and platforming tests, along with new powers and new friends.
Hone your grappling skills - or your gun-blasting prowess - with optional collectibles for those who love extra challenge. Try your speedrunning might with the Time Trial modes and race against the world(s) to prove who's the real top dog.