Golden Warden
Golden Warden is a rogue-like battle game set in a dungeon generated like the Japanese board game of sugoroku. Choose Action Cards that combine dice movement with various attacks using swords, magic, bows, bombs, and even blunderbusses.
Conquer dungeons full of traps that change each time you enter. Get upgrades, collect gold to strengthen your weapons, take down (or avoid) enemies, and aim for the depths of the dungeon to claim the treasure that Golden Warden is said to guard.
The dungeons are filled with tiles containing various effects. Use the effects of the tiles to your advantage and wipe out the enemy.