Godstrike
Godstrike is a 3D boss rush Bullet Hell based on time. This means that you have to face every Boss and defeat them before your time runs out! Time is money and health, so buying abilities or being damaged will reduce your remaining combat time. You better watch out!
Along your path, you will unlock over 40 unique abilities by defeating bosses. Before each battle you will be able to customize your ability loadouts to optimize your playstyle and discover powerful combos and synergies!
In Godstrike you embody Talaal, the last of God’s seven masks. Talaal finds her bearer just in time to fight against its siblings, that hunt her to absorb the power within the mask. The bearer is now trapped in a war that does not belong to her, a cycle that seems impossible to break.
Competition focused gameplay so you can challenge your friends and beat the highscores.