Goat Simulator 3
Venture forth into Goat Simulator 3, the baa-rilliant sequel to 2014's Goat Simulator that puts you back into the hooves of Pilgor the Goat.
Begin your whirlwind adventure on the sandbox island of San Angora. Lick, headbutt, and crash your way through an open world full of quests to solve, secrets to uncover, and NPCs to terrorise. We won't tell you how to play (except in the tutorial), but provide the means to be the goat of your dreams.
Goat Simulator 3 first launched in November 2022, and since then has added a host of seasonal content, which is all included on Nintendo Switch!