Go Go Jump!!!
Platforming adventure gets a survival twist in Go Go Jump!!! Take on all the Jump masters as you earn badges in Story mode or compete in various survival scenarios against your friends. Go Go Jump!!! is a side-scrolling action extravaganza presented in a mix of 3D environments, hand-drawn HD sprites and fully voiced hilarity.
Join Dylan the Dog and a motley cast of anthropomorphic combatants as you dodge and jump your way to victory. Controls are simple so anyone can play. Just move left or right and jump, but dodging every obstacle that comes your way will be easier said than done. Take on 90 unique challenges or test your skills in Boss Rush mode!