Glitch Blaster's Waifu
Welcome to 'Glitch Blaster's Waifu,' the ultimate retro-style shoot 'em up adventure! As an intrepid hacker, you find yourself pitted against a malevolent AI that has kidnapped innocent girls. Armed with your hacking skills, it's up to you to navigate through five action-packed levels and a thrilling survival mode, all presented in charming pixel art.
In this adrenaline-fueled journey, you'll blast your way through hordes of enemies, dodge intricate patterns of bullets, and unravel the secrets of the nefarious AI's lair. Each level presents new challenges and dangers, pushing your hacking abilities to their limits.
With its retro aesthetics and fast-paced gameplay, 'Glitch Blaster's Waifu' promises an immersive experience that will keep you on the edge of your seat.