Gibbous - A Cthulhu Adventure
Crazy cultists. Cthulhu. A talking cat. Gibbous takes you on an expansive, traditionally animated, hand-painted adventure. Play as three protagonists and explore a lushly rendered Lovecraft-inspired world, unraveling ancient conspiracies. A comedy cosmic horror adventure made in Transylvania!