Getting There
Embark on a captivating journey through Getting There, a narrative game that weaves a tale of resilience and discovery. Step into the shoes of Lauren, a survivor in a world transformed by the enigmatic "Collision." Alongside her partner Kirsten, they found solace amidst the chaos, until Kirsten's affliction led to a heart-wrenching moment.
As Lauren starts her van, a familiar boradcast fills the airwaves from Cape Faith. With a determined spirit, she sets out on a road trip towards Cape Faith, a suposed beacon of hope in this altered world.
Getting There invites you to explore a world where beauty and adversity coexist, guiding Lauren through moments of introspection, growth, and connection. Discover the stories that unfold, the characters that shape Lauren's journey, and the destinations that promise both answers and new beginnings.