Genome Guardian
Dive into the microscopic world, radiating with bioluminescent life. Genome Guardian is a deeply-complex shooter that's easy to pick up but hard to master. Research permanent upgrades to survive a variety of microbes across 6 game modes, each with multiple "depths".
Pair DNA nucleotides Adenine (rapid fire), Cytosine (precision), Guanine (spread), Thymine (explosive) to discover wild hybrid bioweapons!